سيلفستر ستالون ينشر صورة لإصابته على يد هوجان!

واقعة مثيرة حدثت بين سيلفستر ستالون وهالك هوجان

حسين فاروق
11/03/2017

article:11/03/2017

هوجان وستالون
هوجان وستالون

تذكر الممثل السينمائي الامريكي سيلفستر ستالون واقعة شخصية له حدثت مع أسطورة المصارعة الحرة هالك هوجان خلال تصوير أحد أفلامه السينمائية.

حيث قال ستالون إنه كان يلجأ دائما إلى أن يقوم بنفسه بتصوير المشاهد الخطرة في أفلامه بدلا من الاستعانة بأشخاص آخرين، ولكنه في نفس الوقت لاقى الكثير من المشاكل بسبب قراره هذا الذي اتخذه.

وأشار ستالون إلى واقعة مشاركته في أحد الأفلام مع هالك هوجان في فترة الثمانينيات والتي كان هوجان وقتها في قمة مجده وتربعة على قمة المصارعة.

وخلال تصوير مشهد الفيلم قام هوجان بحمل ستالون على كتفه ثم ألقاه بقوة كبيرة على أحد أركان الحلبة وهو ما تسبب في حدوث إصابات لستالون في كتفه.

وقال ستالون إن هوجان لم يفعل فقط هذا معه وإنما أيضا كان عليه أن يشتبك في المشهد مع بعض الجماهير، وكانت النتيجة أن ثلاثة منهم تم نقلهم إلى المستشفى بعد تصوير المشهد.

وقام ستالون بنشر صورة لهوجان وهو يقوم برفعه.

Another flashback and another reason why it’s not such a great idea to always do your own stunts! I met Terry Bollea aka THUNDERLIPS aka HULK HOGAN In the very early 80s when I was directing Rocky III. AT 6feet 7 and 295 pounds with 24 inch biceps ! He was an amazing athlete! Incredibly powerful. I remember a violent move where he threw me into the corner , charged across the ring like an ENRAGED bull and leaped so amazingly high Above me,that his shinbone actually came down giant tree on my collarbone , and I tumbled to the floor. I was afraid to look at my shoulder for about 10 minutes … I said “don’t roll me over , don’t move me, ” because I was sure there was bone protruding through my upper chest ! Of course there wasn’t but I have never felt such a mind numbing pain from a massive hit before or since that day! HULK Just didn’t know his own strength. Believe it or not when he jumped into the audience to fight with the stuntmen , three of them had to be treated at the hospital. Great guy, great friend, his presence made the Film very very special. HULK , if you’re reading this, it was a privilege to be mangled by such a gentleman.

A post shared by Sly Stallone (@officialslystallone) on


شارك

شارك بتعليق

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

نقترح عليك

كلمات مفتاحية

أقسام متعلقة

أخبار متعلقة